GLAiD knæ

GLAiD er et veldokumenteret og anerkendt koncept for patienter, der lider af slidgigt og smerter i hofter eller knæ. GLAiD-konceptet er helt sikkert værd at prøve, hvis du er en af dem, der lider af slidgigt og som eventuelt er blevet varslet, at du måske skal opereres i fremtiden.

Bliv undervist af GLAiD-certificerede fysioterapeuter

Vores GLAiD-uddannede fysioterapeuter varetager den evidensbaserede undervisning og træning, hvor de sørger for, at du som patient bliver klædt på til at tackle smerter pga. slidgigt i knæ og/eller hofteled.

Træning med GLAiD foregår på små hold, så fysioterapeuten har god tid til at vejlede og instruere deltagerne.

Livet med slidgigt efter et forløb med GLAiD

Med GLAiD knæ- og hoftetræning får de fleste deltagere markant færre smerter, og når selve træningsforløbet med GLAiD er slut, fortsætter vores patienter helt naturligt med at lave øvelserne på egen hånd, eller de integrerer dem i deres normale træningsprogram.

GLAiD har hjulpet mange danskere med slidgigt i hofter og knæ de senere år, og mange har oplevet markant smertedæmpning og bedre funktion og har på den baggrund faktisk udsat eller helt droppet operation, fordi de har oplevet en så god effekt af træningen på et forløb med GLAiD.

Vores mission er at hjælpe alle vores patienter bedst muligt!

Har du problemer med kroppen, så står vores store team af eksperter klar til at hjælpe dig.